Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

WTM London και Hotel Promotion

Η διεθνής έκθεση τουρισμού World Travel Market London (δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο) έχει τελειώσει και είναι καιρός να κάνουμε μια ανασκόπηση του ρόλου της στην προώθηση του τουρισμού και των Ξενοδοχείων ειδικότερα. Μια έκθεση με περισσότερους από 6,5 χιλιάδες εκθέτες, και περισσότερους από 50.000 επισκέπτες, είναι το κέντρο του ενδιαφέροντος στο τουριστικό χώρο αυτό το μήνα. Πολλές τουριστικές επιχειρήσεις ξεκινούν την προώθησή τους για τη νέα σαιζόν (καλοκαιρινή) από αυτή την έκθεση.
Πως όμως μπορούμε να εκμεταλευτούμε την έκθεση για την επιχείρησή μας; Τι θα πρέπει να κάνουμε για να έχουμε τα μεγαλύτερα δυνατά αποτελέσματα; Η απάντηση είναι απλή!!! Θα πρέπει κατ' αρχάς να δούμε ποιος είναι ο στόχος της επιχείρησής μας, του ξενοδοχείου μας ή άλλης επιχείρησης η οποία δραστηριοποείται στο χώρο του τουρισμού.

Ποιοι είναι οι στόχοι και πως θα συμμετέχουμε (επισκέπτες ή εκθέτες):
Προώθηση πωλήσεων: εάν ο στόχος μας είναι η προώθηση των πωλήσεων, τότε η έκθεση ξεκινάει πολύ νωρίτερα. Θα πρέπει να δούμε εάν θα λάβουμε μέρος ως εκθέτες ή απλά επισκέπτες. Εάν θέλουμε να είμαστε εκθέτες τότε θα πρέπει να αναλογιστούμε εάν θα είμαστε κάτω από τη στέγη του ΕΟΤ ή θα είμαστε αυτόνομοι. Θα πρέπει να δούμε τα θετικά και αρνητικά. Εάν θέλουμε όμως πραγματικά να μας δει ο κόσμος τότε θα πρέπει να είμαστε αυτόνομοι και ας κοστίζει λιγάκι πιο ακριβά. Η διαφορά πραγματικά αξίζει τον κόπο. Και στις δύο όμως παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει να πράξουμε με τον ίδιο τρόπο. Χρειαζόμαστε τουλάχιστον ένα μήνα να δούμε τους συμμετέχοντες, να επιλέξουμε τις εταιρείες που μας ενδιαφέρουν, να κανονίσουμε τα ραντεβού μας. Θα πρέπει να γεμίσουμε το χρόνο μας αλλά και να αφήσουμε λίγο χρόνο για να μπορέσουμε να επισκευθούμε και εμείς κάποια πράγματα.
Δημιουργία - Διατήρηση της Εικόνας: σε πολλές περιπτώσεις η συμμετοχή σε μια τέτοιου βεληνεκούς έκθεση, έχει να κάνει μόνο με την εικόνα που θέλουμε να δημιουργήσουμε για την επιχείρησή μας. Πολλές φορές αυτές οι εκθέσεις είναι ένα "MUST", και πρέπει να είμαστε εκεί.
Ανάλυση της αγοράς: ένα μεγάλο λάθος που κάνουν οι μικρομεσαίοι - μικροί επιχειρηματίες "ιδιοκτήτες επιχειρήσεων" είναι ότι λόγω της καθημερινότητας και του φόρτου εργασίας, αμελούν τα της επιχείρησης. Οι εκθέσεις είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να δούμε που πηγαίνει η αγορά, ποιες είναι οι τάσεις, έτσι ώστε να ακολουθήσουμε και εμείς για να μην μας αποβάλλει η αγορά. Εκεί θα δούμε νέα πράγματα που μπορούμε να εφαρμόσουμε, να εκσυγχρονιστούμε έτσι ώστε να μπορούμε να είμαστε πάντα μέσα στην αγορά και να έχουμε πελάτες (επισκέπτες).

Όποιος και εάν είναι ο λόγος για για συμμετοχή σε μια τέτοια έκθεση, είναι πολύ σημαντικό να είμαστε εκεί! Τα στελέχη της Tourism Apps συμμετείχαν στην έκθεση για αποτυπώσουν τις εξελίξεις και τις νέες τάσεις, ώστε να είναι σε θέση να δώσουν τις κατάλληλες συμβουλές και υπηρεσίες στα καταλύματα αλλά και σε κάθε είδους ξενοδοχειακή επιχείρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου