Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Δέκα συμβουλές για την επιλογή της καλύτερης τεχνολογίας channel manager για ξενοδοχεία

Το Channel Manager έχει καταστεί ένα σημαντικό μέρος της λειτουργίας για κάθε ξενοδόχο – το οποίο όμως τώρα ωριμάζει. Χιλιάδες ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο έχουν χρησιμοποιήσει τα εργαλεία διαχείρισης των καναλιών σε καθημερινή βάση για χρόνια. Βήμα-βήμα η ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει αρχίσει να συνειδητοποιεί ότι απαιτείται μία νέα γενιά καλύτερων εργαλείων ως μέρος μιας σταθερής λειτουργίας της διαχείρισης των εσόδων του ξενοδοχείου.

Εδώ και χρόνια έχουμε δει μια κούρσα προς στον ραγδαία αναπτυσσόμενο κόσμο του λογισμικού διαχείρισης των καναλιών και τα νέα συστήματα διαχείρισης των καναλιών φαίνεται να ξεπροβάλλουν σαν μανιτάρια. Υπάρχουν τουλάχιστον 50 διαφορετικοί πάροχοι που δραστηριοποιούνται στο χώρο της αγοράς, και κάθε σύστημα φαίνεται να έρχονται με μια χαμηλότερη τιμή. Πολλοί από τους υπάρχοντες παίκτες στον τομέα αυτόν, συμμετάσχει σε έναν πόλεμο τιμών και στις μέρες μας υπάρχουν κάποιες διαθέσιμο αυτόνομες λύσεις διαχείρισης καναλιών λίγο πολύ δωρεάν ή σε πολύ χαμηλή τιμή.

Ενώ πολλά από αυτά τα εργαλεία μπορεί να φαίνονται φθηνά, τα περισσότερα από αυτά λειτουργούν πολύ κάτω από τις προσδοκίες των ξενοδόχων. Χρησιμοποιώντας δυσκίνητα εργαλεία, και λογικά οι ξενοδόχοι συνεχίζουν την αναζήτηση για ένα καλύτερο channel manager. Αλλά ο κλάδος των  ξενοδοχείων φαίνεται να κάνει μια στροφή προς στα εργαλεία που προσφέρουν απλά την καλύτερη τεχνολογία.
Αλλά η επιλογή εξακολουθεί να είναι ένας τεράστιος πονοκέφαλος.


Σήμερα ένας διαχειριστής καναλιών είναι ένα βασικό συστατικό της διανομής του ξενοδοχειακού αποθέματος και της διαχείρισης των εσόδων, και ως εκ τούτου αξίζει να διαθέσετε λίγο χρόνο υπολογίζοντας ποια είναι η καλύτερη λύση εκεί έξω. Για να σας βοηθήσουμε να βρείτε το καλύτερο εργαλείο διαχείρισης καναλιών εκεί έξω, παραθέτουμε μια λίστα με τους τύπους των λειτουργιών που μόνο η καλύτερη των λύσεων θα είναι σε θέση να παράσχει. Ο κατάλογος είναι αρκετά μεγάλος και έχει χωριστεί σε δύο τμήματα.

Ορίστε λοιπόν:

1. Αριθμός συνδεδεμένων καναλιών
Μπορεί ένα channel manager  να  διαχειρίζεται τις τιμές σας / απόθεμά σας σε όλα τα κανάλια που χρειάζεστε να διαχειριστείτε;
Πόσα συνδεδεμένα κανάλια υπάρχουν διαθέσιμα συνολικά;
Όχι ότι σας ενδιαφέρει να συνδέσετε όλα τα κανάλια διανομής που υπάρχουν σε όλο τον κόσμο, ωστόσο ο αριθμός αυτός σας δίνει καλή εικόνα στην αφοσίωση για την ανάπτυξη συνδέσεων με βάση τη ζήτηση των ξενοδόχων. Επιπλέον, αυτό θα σας επιτρέψει να δείτε πόσα κανάλια που χρησιμοποιείτε ήδη, μπορεί ακόμα να διαχειριστούν ξεχωριστά.

2. Αριθμός ταυτοχρόνως διαχειρίσιμα κανάλια
Πόσα κανάλια μπορείτε να διαχειριστείτε ταυτόχρονα μέσω του εργαλείου διαχείρισης του καναλιού; Και πόσους τύπους δωματίων μπορείτε να διαχειριστείτε ταυτόχρονα σε καθένα από αυτά τα κανάλια;
Όσα περισσότερα τα κανάλια και οι περισσότεροι τύποι δωματίων μπορείτε να διαχειριστείτε ταυτόχρονα, τόσο περισσότερες πληροφορίες θα μεταφερθούν μέσω ενός συστήματος διαχείρισης των καναλιών προς όλα τα είδη των εξωδικτύων, καθένας λειτουργεί σε διαφορετική ταχύτητα.
Όσο περισσότερες πληροφορίες μεταφέρεται, τόσο υψηλότερη η πίεση στην απόδοση και την ταχύτητα.
Υπάρχει ένα όριο. Υπάρχει πάντα ένα όριο. Ρωτήστε για αυτό.

3. Ευκολία σύνδεσης ενός νέου καναλιού
Τρεις ερωτήσεις που πρέπει να θυμάστε εδώ:

  • Πόσο καιρό παίρνει περίπου για να προσθέσετε ένα κανάλι στο σύνολο των καναλιών που διαχειρίζονται;
  • Τι γίνεται αν θέλετε να προσθέσετε ένα νέο κανάλι που δεν είναι στη λίστα των συνδεδεμένων καναλιών ακόμα; Αυτή είναι πιο περίπλοκη διαδικασία, οικοδόμησης μιας νέας σύνδεσης μεταξύ ενός channel manager και ενός καναλιού που διαρκεί περισσότερο η τεχνολογική προσπάθεια και χρόνος για τον προγραμματισμό.
  • Με ποια βάση ο πάροχος channel manager επιλέγει τα κανάλια τα οποία θα ενδυναμώσουν τη σχέσεις μεταξύ σας; Υπάρχουν απαιτήσεις, για παράδειγμα, ένας ελάχιστος αριθμός των ξενοδοχείων που ζήτησε τη σύνδεση που θα κατασκευαστούν εκεί;

4. Τύπος Σύνδεσης
Τι είδους συνδέσεις έχει το channel manager κανάλια και τρίτα συστήματα;
Παρακαλούμε, συνειδητοποιείστε ότι υπάρχουν πολλά κανάλια εκεί έξω, και πολλά από αυτά δεν είναι ικανά να κατασκευάσουν XML συνδέσμους για να στείλετε τις τιμές και τις διαθεσιμότητες που διοχετεύονται από το channel manager.
Έτσι, οι συνδέσεις που βασίζονται σε XML; Ή μήπως είναι ίσως μια τεχνολογία αράχνης (επίσης γνωστή ως screen scraping) που στέλνει ή / και ανακτά δεδομένα από extranets;

5. Push έναντι pull and push
Στοιχεία για να εξετάσετε:

  • Μπορεί το channel manager να προωθήσει (pull)  τα δεδομένα στα κανάλια εύκολα και γρήγορα;
  • Αν δεν τραβάτε τα δεδομένα, πώς μπορείτε να πάρετε μια γενική εικόνα των αποθεμάτων και των τιμών σας ότι έχουν διανεμηθεί σε όλα τα extranets;
  • Σκεφτείτε, ότι αν δεν μπορείτε να δείτε πόσα δωμάτιο έχουν απομείνει στα κανάλια πωλήσεων σας, πώς ξέρετε εάν είστε ορατοί στο κανάλι για τις πωλήσεις; Τι θα συμβεί αν τα κορυφαία κανάλια σας δεν πωλούν τα δωμάτια σας, και μπορείτε να ξεχνάτε ότι θα πρέπει να αναπληρωθούν;
Εάν χρησιμοποιείτε ένα push-μόνο σύστημα, απλά δεν θα είναι σε θέση να διαβάσει τα δεδομένα που έχετε τοποθετήσει στα διαφορετικά κανάλια.

6. Γενικές λειτουργίες Extranet
Μπορείτε να διαχειριστείτε τις παρακάτω πληροφορίες ταυτόχρονα και εύκολα;

  • Τιμές
  • Απόθεμα
  • Ελάχιστη διάρκεια παραμονής (Minimum stay)
  • Διακοπή πώλησης (επιλογή που αποφεύγει ακυρώσεις δωματίων που πρέπει να επιστραφεί σε απόθεμα για τις πωλήσεις)
  • Κλείσιμο Αναχώρησης / Άφιξης

7. Advanced extranet functionality
What if there are other restrictions available at extranet level, specific to 1 extranet only, how is that displayed in the Channel Management tool? Ideally the rules of each individual extranet are built in. Examples of this type of restrictions would be:

  • Closed to Departure (COD)
  • Closed to Arrival
  • Minimum stay through
  • Per person supplement
  • Free sale
  • Breakfast option


8. Η διαχείριση χρονικών διαστημάτων
Ζητήστε τα ακόλουθα:

  • Για πόσο χρονικό διάστημα μπορείτε να διαχειριστείτε το απόθεμά σας; Μπορείτε να διαχειριστείτε το απόθεμα για όσο το έχετε τοποθετήσετε; Μπορείτε να φορτώσετε νέο απόθεμα και νέες τιμές για extranets που επιτρέπουν το συγκεκριμένο θέμα;
  • Πόσες μέρες μπορείτε να διαχειριστείτε ταυτόχρονα; Υπάρχει όριο; 3 ημέρες; Μια εβδομάδα; Ένα μήνα; Περισσότερες; Όσες περισσότερες ημέρες διαχειρίζεστε ταυτόχρονα, τόσο μεγαλύτερη πρόκληση για τη διατήρηση της σταθερότητας του συστήματος.
Υπάρχει μια λογική πίσω από αυτή την πρόκληση σταθερότητας. Πρώτα απ 'όλα, όσες περισσότερες ημερομηνίες διαχειρίζεστε, τόσα περισσότερα δεδομένα πρέπει να διαβιβάζονται ταυτόχρονα. Ένας γρήγορος υπολογισμός, που καλύπτουν τις μεταβολές των κινήσεων για:

  • 25 ημέρες
  • 15 κανάλια
  • 3 τύπους δωματίων ανά κανάλι
  • 2 σχέδια τιμών (rate plans)  ανά τύπο δωματίου
Αυτό γρήγορα μας κάνει συνολικά 2.250 αλλαγές. Αυτές είναι πολλές πληροφορίες που διατρέχουν στη σύνδεσή σας στο Internet και σε όλες αυτές των extranets.
Τα πράγματα γίνονται πραγματικά δύσκολα όταν περνάει το όριο των 30 ημερών. Τα περισσότερα extranets δεν δέχονται δεδομένα για περισσότερο από 1 μήνα ταυτόχρονα. Αυτό προφανώς έχει τεράστια επίδραση στην ταχύτητα του συστήματος. Έτσι, προσέξτε όταν σας λένε ότι μπορείτε να διαχειριστείτε έναν απεριόριστο αριθμό των ημερών που ταυτόχρονα μέσω του channel manager.

9. Εκπαίδευση και υποστήριξη
Παρέχεται εκπαίδευση του συστήματος μετά την αγορά του; Από ποιον; Μπορείτε να πάρετε πολλαπλές εκπαιδεύσεις, εφόσον απαιτείται για την ομάδα σας;
Και τι είδους υποστήριξη πελατών παρέχεται όταν έχετε τεχνικά προβλήματα; Πώς υποστηρίζεται η δουλειά σας; Πώς μπορείτε να αναφέρετε τεχνικές λεπτομέρειες; Και πώς θα πρέπει να ενημερωθείτε για τις λύσεις; Πόσο γρήγορα;

10. Επίπεδα Χρηστών και δικαιώματα πρόσβασης
Ενημερωθείτε για:

  • Μπορεί να έχετε πολλαπλά επίπεδα χρήσης για τους διαφορετικούς ανθρώπους ή υπηρεσίες;
  • Μπορείτε να δημιουργήσετε για παράδειγμα ένα επίπεδο χρήστη που επιτρέπει την πρόσβαση μόνο της διαχείρισης των αποθεμάτων; Για παράδειγμα, για το front office και αν χρειαστεί να κλείσει τις πωλήσεις τελευταία στιγμή;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου