Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Τα 7 "Πρέπει" της Μηχανής Κράτησης του Ξενοδοχείου

Η Tourism Apps IKE μέσα από την τελευταίες έρευνες σε χρήστες του διαδικτύου (ταξιδιώτες), σας μεταφέρει τα "Πρέπει" στις Μηχανές Κράτησης που ενσωματώνονται στην Ιστοσελίδα του Ξενοδοχείου.
Ως ξενοδόχος, γνωρίζετε ότι μια μηχανή κράτησης στην ιστοσελίδα του ξενοδοχέιου είναι κάτι περισσότερο από, απλά, ένα εργαλείο... δημιουργεί έσοδα χωρίς προμήθεια για την επιχείρησή σας με την αύξηση των άμεσων κρατήσεων. Παρέχει επίσης στους επισκέπτες σας, μια πλατφόρμα για να κάνουν  κράτηση χωρίς να χρειάζεται να τηλεφωνήσουν, να στείλουν email ή να επισκεφθούν ένα ταξιδιωτικό πράκτορα.
Το Website του ξενοδοχείου σας είναι ελλιπής χωρίς ένα σύστημα κρατήσεων. Υπάρχουν πολλοί πάροχοι μηχανών κράτησης στην αγορά, αλλά επειδή μια μηχανή κράτησης αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι αυτός που θα επιλέξετε προσφέρει μια άψογη εμπειρία στους δυνητικούς πελάτες σας.

Παρακάτω παρουσιάζουμε τα 7 "Πρέπει" μιας Μηχανής Κράτησης:

1. Ελάχιστα βήματα για πραγματοποίηση κράτησης
"Η SaleCycle πραγματοποίησε μια έρευνα πρόσφατα σε 1.000 καταναλωτές ζητώντας τους να πουν τους λόγους εγκατάλειψης αγοράς δωματίου. Το 13% των ανθρώπων δήλωσαν ότι εγκατέλειψε τη διαδικασία της κράτησης, διότι η η διαδικασία ήταν μακρά και χρονοβόρα. "
Τα ξενοδοχεία πρέπει να παρέχουν στους επισκέπτες τους τη δυνατότητα, με ευκολία να συμπληρώσουν τη φόρμα που δεν διαρκεί περισσότερο από 2-3 βήματα για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία της κράτησης. Η φόρμα δεν πρέπει να είναι περίπλοκη με περιττές πληροφορίες. Τα σημαντικά χαρακτηριστικά μιας μορφής είναι οι ημερομηνίες του ταξιδιού, τον αριθμό των επιβαινόντων, τα στοιχεία της συμμετοχής, τα πακέτα, οι πολιτικές για την κράτηση και ακύρωση. Λίγα βήματα και ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σας είναι τώρα πελάτης σας. Εάν η φόρμα κράτησης είναι πολύ δυσκίνητη, οι πιθανότητες είναι ότι οι πελάτες σας θα εγκαταλείψουν τη διαδικασία από την πρώτη κιόλας σελίδα.

2. Ενσωματωμένη διαδικασία κράτησης στην Ιστοσελίδα
Το χειρότερο που μπορεί να δει ο χρήστης όταν ζητήσει να κάνει κράτηση μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου, είναι να πρέπει να μεταφερθεί προς μια εξωτερική ιστοσελίδα (διεπαφή με τον προμηθευτή του) ή να ανοίγει σε ένα νέο παράθυρο αφού η φόρμα έχει συμπληρωθεί. Το ιδανικό σύστημα κρατήσεων δεν θα πρέπει να διώχνει το χρήστη σας μακριά από την εμπειρία της ιστοσελίδας σας.

3. Βελτιστοποιημένη πλατφόρμα για κινητές συσκευές 
Σύμφωνα με την Google, το 40% των ταξιδιωτών αναψυχής και το 36% των επιχειρηματιών ταξιδιωτών, πραγματοποιούν την κράτηση διαμονής από τα κινητά τους τηλέφωνα. Οι στατιστικές δείχνουν υψηλότερα αναζήτηση για τα ξενοδοχεία σε ταμπλέτες και smartphones, έχοντας έτσι ένα βελτιστοποιημένο σύστημα κρατήσεων για κινητές συσκευές, δεν είναι μια επιλογή πια.

4. Ασφαλής διαδικασία πληρωμής
Μια ασφαλή πύλη πληρωμών, αυξάνει τις πιθανότητες για επιβεβαιωμένες κρατήσεις. Εάν το σύστημα δεν παρέχει μια πύλη πληρωμών, οι πιθανότητες είναι ότι οι επισκέπτες σας θα μπορούσαν να αλλάξουν τη γνώμη τους και να αναζητήσουν άλλα ξενοδοχεία.
Η πύλη πληρωμής πρέπει να εμφανίσει ένα σύμβολο ασφαλείας για να δημιουργηθεί κλίμα εμπιστοσύνης στη χρήστη. Τα ξενοδοχεία που δεν διαθέτουν μια πύλη πληρωμών πρέπει να παρέχουν επαρκή πεδία για να συλλέξει τα στοιχεία της κάρτας για προέγκριση.

5. Δυνατότητα για upsell
Αν έχετε οποιεσδήποτε ειδικές προσφορές για τους καλεσμένους σας, όπως μεταφορά στο αεροδρόμιο, έκπτωση στις υπηρεσίες, στα εστιατόρια / ιαματικά λουτρά ή πόντους για τους επισκέπτες που κάνουν κράτηση άμεσα, να το εμφανίσετε εκ των προτέρων! Επιλέξτε ένα σύστημα κρατήσεων που επιτρέπει τα add-ons για να πουλήσει τα δωμάτια εξατομικευμένα.

6. Image-Friendly περιβάλλον
Έχουμε δει μηχανές κρατήσεων που χρειάζεται "ώρες" για να φορτώσει τις εικόνες και δεν είναι πολύ συμβατά με το περιβάλλον μόνο και μόνο επειδή το σύστημα κρατήσεων έχει ρυθμιστεί για να επιδείξει μια γκαλερί και όχι αυτόνομες εικόνες των δωματίων. Καλό θα είναι να έχουμε ένα σύστημα κρατήσεων που υποστηρίζει τις εικόνες και τα φορτία υψηλής ανάλυσης με μόλις μια βασική σύνδεση στο internet.

7. Προσαρμόσιμη και ευχάριστη στο μάτι
Μια μηχανή κρατήσεων θα πρέπει να προσφέρει τη δυνατότητα στους ξενοδόχους να προσαρμόσετε τη γραμματοσειρά, το χρώμα και περισσότερο για να ταιριάζει με την εμφάνιση της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου. Μια μηχανή κρατήσεων που φαίνεται λείο σίγουρα προσθέτει στην εμπειρία του χρήστη και ζητά από το χρήστη να πάει στο επόμενο στάδιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου