Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

13 λόγοι για τους οποίους το Social Media Marketing αξίζει το χρόνο σας (Part 2)

...συνέχεια από το Part 1

7. Οι χρήστες των Social Media είναι προβλέψιμοι

Η όλη ιδέα ή το δόλωμα επίσκεψης δεν θα είναι καν δυνατά εάν οι χρήστες των social media ήταν απρόβλεπτοι. Αλλά η αλήθεια είναι ότι μπορείτε να έχετε συνήθως μια καλή ιδέα για το τι είναι πιθανό να έχει απόκριση και τι δεν είναι. Αυτό θα έρθει με τον καιρό, και φυσικά δεν υπάρχει καμία εγγύηση 100%. Ωστόσο, μόλις γνωρίσετε το ακροατήριο ενός social media, αρκετά καλά, μπορείτε να δημοσιεύετε περιεχόμενο με τις προτιμήσεις τους, με ένα αρκετά υψηλό ποσοστό επιτυχίας. Αυτό που θα μάθετε για τα social media μπορούν εύκολα να αναπαραχθούν και σε άλλα blogs ή να εξυπηρετούν τους πελάτες.

8. Δεν απαιτεί τόσο πολύ χρόνο όσο νομίζετε

Αν νομίζετε ότι έχετε να περάσετε όλη την ημέρα στο Digg ή δημοσιεύοντας υλικό στις σελίδες κοινωνικών δικτύων για να πάρετε κάποια αποτελέσματα στη δική σας σελίδα, μπορείτε να εκπλαγείτε. Με τη σωστή προσέγγιση, μπορείτε να πάρετε εκπληκτικά αποτελέσματα με λίγες μόνο ώρες την εβδομάδα σε ιστοσελίδες κοινωνικών μέσων. Για να καταφέρετε να είστε ένας κορυφαίος χρήστης των social media, θα χρειαστεί μάλλον περισσότερο χρόνο, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο για να δημιουργήσουμε τη σωστή κίνηση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

9. Το Branding μέσω των social media είναι αποδοτικό

Ένα από τα μεγάλα οφέλη για την έκθεση που μπορείτε να πάρετε μέσω των social media είναι το αποτέλεσμα που έχει στο branding της σελίδας σας στα κοινωνικά δίκτυα. Το Branding είναι το κλειδί για την οικοδόμηση ενός blog με επιτυχία σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, και τα social media είναι μια εξαιρετική, δωρεάν επιλογή για να βοηθήσει τους επισκέπτες να δουν το blog σας σε ένα συγκεκριμένο ύφος.

10. Βοηθούν στην γρήγορη άνοδο στα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης 

Νωρίτερα ανέφερα στα social media μπορούν να προσφέρουν άμεσα αποτελέσματα. Λοιπόν, εκτός από την αποστολή απευθείας κυκλοφορίας στην ιστοσελίδα, οι σχέσεις που προκύπτουν από την επιτυχία των social media, μπορεί να κατατάξει τις νέες δημοσιεύσεις σας πολύ καλύτερη θέση στις μηχανές αναζήτησης σχεδόν αμέσως. Δεν είναι ασυνήθιστο να βλέπουμε ένα πολύ σεβαστό αριθμό επισκεπτών από αναζητήσεις του Google σε ένα ολοκαίνουργιο  άρθρο, το οποίο δημιούργησε πολλές συνδέσεις μέσω των social media. Αν και θα χρειαστεί λίγο χρόνο για να δημιουργηθεί σωστά η κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης στο σύνολό της, είναι δυνατόν να δημιουργηθούν ειδικές άρθρα ώστε να ταξινομηθεί σωστά και άμεσα.

11. Σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε την υπάρχουσα επισκεψιμότητα

Έχετε ήδη ένα blog με μια σταθερή ροή επισκεψιμότητας; Αν ναι, είναι πιθανόν να μπορέσετε να να προσελκύσετε ακόμη περισσότερους επισκέπτες με τα social media. Μπορεί, αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα κουμπιά ψηφοφορίας στις δημοσιεύσεις σας, δίνοντας τη δυνατότητα στους αναγνώστες και τους φίλους σας να σας δώσουν, κατά καιρούς, μια ψήφο.

12. Στοχεύοντας τους επισκέπτες

Το μεγαλύτερο θέμα στην επισκεψιμότητα των social media είναι ότι δεν είναι στοχευμένη, και αυτό είναι συνήθως πραγματικότητα. Ωστόσο, οι επισκέπτες από εξειδικευμένες ιστοσελίδες κοινωνικών δικτύων μπορεί να προέρχονται από πολύ υψηλή στόχευση, όπως επίσης και ένα μέρος των επισκεπτών από τα sites γενικής ειδησεογραφίας, θα πρέπει να στοχεύονται επίσης. Για παράδειγμα, αν έχετε 25.000 επισκέπτες από μια δημοσίευση στην πρώτη σελίδα του Digg, ίσως μόνο 5.000 από αυτούς θα έχουν ενδιαφέρον για το site σας. Ωστόσο, αυτός είναι ένας πολύ καλός αριθμός επισκεπτών που δεν θα υπήρχε χωρίς τα social media. Ακριβώς επειδή ένα μικρότερο ποσοστό των επισκεπτών θα μείνει στη σελίδα, δεν σημαίνει ότι είναι άνευ σημασίας.

13. Το μέλλον του Διαδικτύου είναι Κοινωνικό

Κοινωνική μέσα μαζικής ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης δεν πρόκειται να αλλάξουν σύντομα. Οι κύριοι φορείς και τα είδη των κοινωνικών χώρων μπορεί να αλλάξουν στην πορεία του χρόνου, αλλά αυτό είναι μια τάση με την οποία οι online marketeers πρέπει να προσαρμοστούν. Χωρίς να βρουν τρόπους να οικοδομήσουν μια ιστοσελίδα ή blog μέσω κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης θα μπορούσε να μείνουν πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές.

Τα στελέχη της Tourism Apps ΙΚΕ μπορούν να, σε συνεργασία με τον Ξενοδόχο, δημιουργήσουν την στρατηγική των Social Media της επιχείρισης, για την μεγαλύτερη δυνατή έκθεση αλλά και την μεγαλύτερη δυνατή μεταφορά επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου