Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Οι 10 καλύτερες πρακτικές στο Twitter για μικρά ξενοδοχεία

Γνωρίζετε ότι: "Κάθε δευτερόλεπτο, κατά μέσο όρο, 6.000 tweets γράφονται στο Twitter? Αυτό σημαίνει ότι σε μια κανονική ημέρα, υπάρχουν κατά μέσο όρο 500 εκατομμύρια tweets. "

Το Twitter έχει τη δυνατότητα να είναι μια μεγάλη αγορά και εργαλείο εμπλεκομένων για ξενοδοχεία, αλλά εκπληκτικά πολλά ξενοδοχεία είναι ακόμα λίγο δύσπιστα όσον αφορά τη χρήση του. Τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο θα πρέπει να εξετάσουμε σοβαρά τη χρήση του Twitter ως ένα από τα κύρια μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μέσο μάρκετινγκ . Το Twitter, με τη σωστή στρατηγική, μπορεί να δώσει σε ένα ξενοδοχείο τη δυνατότητα να μεταδώσει τις πληροφορίες του, ώστε να φτάσουν σε πολυάριθμα μέλη σε όλη την υδρόγειο.

Το Twitter έχει περισσότερους από 284 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και το 80% των ενεργών χρηστών έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα μέσω μιας κινητής συσκευής. Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να πάρουν σίγουρα ένα κομμάτι από την αγορά του Twitter, αλλά θα πρέπει να εξασφαλίσουν ότι αυτό θα γίνει με τον σωστό τρόπο.

Ακολουθούν οι 10 καλύτερες πρακτικές, οι οποίες τα ξενοδοχεία μπορούν να ακολουθήσουν προκειμένου να διασφαλίσουν ότι θα αξιοποιήσουν στο έπακρο την παρουσία τους στο Twitter

Πάρτε προφίλ σας στα σοβαρά: το προφίλ του ξενοδοχείου είναι η πρώτη εντύπωση που ένας θεατής έχει από εσάς. Ο αντίκτυπος της σελίδας του προφίλ θα πρέπει να είναι πολύ ισχυρή για το θεατή. 160 χαρακτήρες μπορεί να φαίνεται πολύ μικρή, αλλά να θυμάστε να κρατήσετε κάποιες καλές λέξεις-κλειδιά και να καινοτομούν.

Ακολουθήστε τα σωστά άτομα: Για να φτάσετε στους σωστούς ανθρώπους μέσω του Twitter θα πρέπει να καλλιεργήσει μια σχετική κοινότητα. Μην αρχίσετε να παίζετε το παιχνίδι των αριθμών, μιας και το Twitter έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες, αλλά μόνο 280 εκατομμύρια είναι ενεργές. Κοιτάξτε τα εμπορικά σήματα που ανταποκρίνονται στο ξενοδοχείο σας για να τους ακολουθήσετε, ελέγξτε για προτάσεις που υποβάλλει το Twitter, αλλά μην τους ακολουθείτε τυφλά.

Αναπτύξτε την κοινότητα του Twitter σας: Δημιουργήστε διαδραστικές ανακοινώσεις οι οποίες ενθαρρύνουν τους "followers" σας να απαντήσουν. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία κυματισμού και να ενθαρρύνει περισσότερους ανθρώπους να σας ακολουθήσουν. Ερευνήστε εκείνους που ακολουθούν άλλες μάρκες ή ιδιότητες παρόμοιες με τη δική σας στο Twitter. Τελικά βρείτε φόρουμ όπου μπορείτε να ασχοληθείτε μαζί τους.
Για να αυξηθεί η κοινότητα του Twitter, θα πρέπει να δημιουργούνται ενδιαφέροντα, ενεργά και σχετικά άρθρα που οι άνθρωποι θα απολαμβάνουν την ανάγνωση, καθώς θα πρέπει να ενθαρρύνονται οι αναδημοσιεύσεις.

Παρακολούθηση του Twitter: παρακολουθείτε τις αναφορές των ανθρώπων που ψάχνουν για συστάσεις για μέρη για να μείνουν στην πόλη ή μέρη για να δειπνήσουν. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις μηχανές αναζήτησης twitter καθώς και αναζήτηση hashtags για θέσεις που σχετίζονται με την πόλη σας. Αυτός ειναι ένας πολύ καλός τρόπος για τους ξενοδόχους να συνεργαστούν με τους υποψήφιους πελάτες. 

Ακούστε τους καλεσμένους σας: το 80% των ενεργών χρηστών Twitter έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα μέσω μιας κινητής συσκευής, ως εκ τούτου, αυτό σημαίνει ότι πολλοί από αυτούς είναι συνδεδεμένοι σε πραγματικό χρόνο, τι κάνουν ή βιώνουν εκείνη τη στιγμή. Οι επισκέπτες που διαμένουν σε ξενοδοχεία και στα εστιατόρια "τιτιβίζουν" για τις εμπειρίες τους σε πραγματικό χρόνο και στο ξενοδοχείο θα πρέπει να είναι προσεκτικοί σχετικά με το τι λέγεται. 'Ενα δυναμικό ξενοδοχείο που ανταποκρίνεται στα σχόλια των επισκεπτών εποικοδομητικά, αμέσως εκτιμάται πάντα.
Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης που διαμένει στο ξενοδοχείο σας και αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα με το Α ή Β και κάνει tweets γι 'αυτό, το ξενοδοχείο θα πρέπει να "τιτιβίσει" αμέσως μια συγγνώμη και να εξασφαλίσει την αντιμετώπιση της κατάστασης το συντομότερο δυνατόν στον εικονικό καθώς και το πραγματικό κόσμο.

Χρησιμοποιήστε το φόρουμ ως ένα μέσο για να συμμετέχετε ενεργά με τους καλεσμένους σας.

Δημοσιεύστε Εικόνες: το Twitter Analytics δείχνει ότι οι εικόνες παίρνουν περισσότερη συμμετοχή, έτσι είναι πιο σίγουρο ότι περισσότεροι θα δουν τις εικόνες που απεικονίζουν ενδιαφέροντα και ελκυστικά χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου. Έχετε ελκυστικές εικαστικές αναφορές όπου οι επισκέπτες σας μπορούν να ανταποκριθούν.

Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να Δημοσιεύσουν στο Twitter: Πολλά ξενοδοχεία προτρέπουν τους επισκέπτες τους να συμμετάσχουν κοινωνικά μαζί τους και να αναδημοσιεύσουν τα τιτίβισματά τους Αυτό επιτρέπει επίσης το ξενοδοχείο να χρησιμοποιήσετε το Twitter για θέματα των υπηρεσιών και να ξέρει πότε οι επισκέπτες αντιμετωπίζουν προβλήματα. Η παρότρυνση των επισκεπτών να δημοσιεύουν δίνει στο ξενοδοχείο μια μεγάλη ευκαιρία για να ανταποκριθούν σε αυτές σε πραγματικό χρόνο και να τους δείξετε, καθώς και άλλους πιθανούς πελάτες ότι παίρνετε τα σχόλιά τους πολύ σοβαρά.

Να είστε δραστήριοι: Εάν το ξενοδοχείο διαθέτει λογαριασμό Twitter, πρέπει να μάθετε να είστε ενεργοί και να τιτιβίζετε τακτικά. Σε περίπτωση που το ξενοδοχείο δεν είναι σε θέση να δημοσιεύσει τακτικά ή δεν μπορεί να παρακολουθήσει τα tweets που έχουν γραφτεί γι 'αυτούς, τότε δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει αυτός ο λογαριασμός. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για έναν  πελάτη να επισκέπτεται μια σελίδα  που είναι ακόμα εκεί, αλλά δεν έχει καμία δραστηριότητα. Για αυτούς, είναι μια αντανάκλαση του πώς θα ήταν επίσης το ξενοδοχείο .

Τοποθετήστε τις προσφορές σας με σωστό τρόπο: Ένα ξενοδοχείο πρέπει να γνωρίζει πώς να μην υπερ-προωθεί τον εαυτό του. Για κάθε διαφημιστικό tweet, θα πρέπει να υπάρχουν ένα ή δύο διαδραστικά tweets που μπορεί να προσφέρει μερικές συμβουλές για την πόλη ή για πράγματα που μπορεί να κάνει ο επισκέπτης.

Να θυμάστε ότι όταν ένα ξενοδοχείο τιτιβίζει για μια προσφορά, λέξεις όπως «αποκλειστικό», «δωρεάν» και «κερδίζουν» τείνουν να οδηγούν με μεγαλύτερη δεσμεύσεις. Οι προσφορές θα πρέπει να είναι ευκολονόητες και συναρπαστικές.

Ορίστε τα Hashtags σας, αλλά μην κάνετε κατάχρηση: τα Hashtags λειτουργούν έξοχα όταν θέλετε ένα εμπορικό σήμα για να γίνει δημοφιλής, αλλά είναι επίσης ένα από τα πιο υπερ-χρησιμοποιημένα και καταχρηστικά πράγματα στο Social media marketing: για αυτό λοιπόν, χρησιμοποιήστε το σωστά και στο σωστό πλαίσιο .

Μην χρησιμοποιείτε περισσότερα από 2 hashtags σε ένα tweet, μπορεί να είναι υπερβάλλον για τον αναγνώστη και να ακυρώσει το σύνολο του tweet. Επίσης, ψάξτε για hashtags που είναι trending και αν σκοπεύετε να τα χρησιμοποιήσετε, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιούνται σωστά.

Ελπίζω αυτές οι βέλτιστες πρακτικές να βοηθήσουν το ξενοδοχείο σας να γίνει πιο ενεργό στον κόσμο του Twitter. Η ομάδα της Tourism Apps θα είναι στη διάθεσή σας για επιπλέον πληροφορίες ή βοήθεια σχετικά με τη χρήση του Twitter. Καλό Twitting!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου