Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Αξιολόγηση Απόδοσης Τεχνικών eMarketing

Στις μέρες μας όλο και περισσότερες επιχειρήσεις και ειδικά στον Ξενοδοχειακό χώρο, μεταφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού για marketing σε τεχνικές που αφορούν το διαδικτυακό marketing ή eMarketing. Είναι ανάγκη, πλέον, να μπει το διαδίκτυο ως βασικό εργαλείο στις τεχνικές marketing που εφαρμόζονται από το ξενοδοχείο. Ένα σοβαρό θέμα που προκύπτει σε αυτό το σημείο, είναι η απόδοση όλων αυτών των τεχνικών και δραστηριοτήτων emarketing και πως αξιολογείται το αποτέλεσμα (ROI).
Πέντε είναι τα βασικά ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν:

  1. Ποιοι είναι οι συγκεκριμένοι στόχοι για την επένδυση μάρκετινγκ και πώς θα συνδεθεί αυτή η επένδυση με την αύξηση του τζίρου και των κερδών;
  2. Ποιος είναι ο αντίκτυπος μιας αλλαγής π.χ. 10% στον προϋπολογισμό μάρκετινγκ (προς τα πάνω ή προς τα κάτω), που θα έχει στα κέρδη και τα περιθώρια κέρδους για την επόμενη χρονιά; Τα επόμενα τρία χρόνια; Πέντε; κλπ.
  3. Σε σύγκριση με τις αντίστοιχες αξιολογήσεις (ιστορικά, ανταγωνιστική, αγορά), πόσο αποτελεσματικοί είστε (ή αυτοί που πραγματοποιούν τις τεχνικές emarketing) στη μετατροπή των επενδύσεων μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των εσόδων και κερδών;
  4. Ποιοι είναι οι κατάλληλοι στόχοι για τη βελτίωση της μόχλευσης των εσόδων (η οποία ορίζεται ως ποσό από τα κέρδη πάνω στο ποσό του μάρκετινγκ και των δαπανών των πωλήσεων) κατά τα επόμενα χρόνια; Ποιες πρωτοβουλίες θα σας φτάσουν εκεί;
  5. Τι ερωτήσεις θα πρέπει ακόμα να απαντηθούν σχετικά με τη γνώση σας όσον αφορά την απόδοση των επενδύσεων μάρκετινγκ; Τι πρόκειται να κάνετε για να τους απαντήσετε;


Ένα βασικό λάθος που εμφανίζεται κάθε μέρα αλλά και καταγράφουν οι έρευνες σχετικά με την αξιολόγηση και μέτρηση της απόδοσης των τεχνικών emarketing που εφαρμόζονται από τα ξενοδοχεία, είναι η έλλειψη ξεκάθαρων στόχων, και τα κατάλληλα εργαλεία-τεχνικές που θα μετρήσουν την επίτευξη αυτών των στόχων. Μεγάλο επίσης λάθος είναι και οι αποσπασματικές κινήσεις και η έλλειψη προγράμματος συνδυαστικών τεχνικών emarketing.
Οι ειδικοί της Tourism Apps μπορούν να σας βοηθήσουν στην ανάπτυξη ενός υλοποιήσιμου πλάνου emarketing, με ξεκάθαρους στόχους και μετρήσιμους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου